Ceník služeb

Cenově zvýhodněné balíčky

Individuální fyzioterapie

Masáž

Manuální lymfodrenáž

Skupinová fyzioterapie

Služby navíc

Dárkové poukazy a slevy

Nejčastější dotazy

Jsou vaše služby hrazeny mou pojištovnou?

Pracoviště nemá smlouvu se zdravotními pojišťovnami.

Jaké platební metody lze využít při úhradě služeb?

Platba za jednotlivé terapie je možná hotově či prostřednictvím zaměstnaneckých poukázek od společnosti Sodexo a Edenred. V současné době nepřijímáme platební karty. Balíčky je možné uhradit i převodem na účet č. 2900985836/2010 před zahájením čerpání.

Je možné objednat se na terapii přes e-mail?

Objednání na konkrétní termín můžete provést přes náš on-line formulář v kontaktech či e-mailem. Vzhledem k možnému obsazení daného termínu je ale nutné vždy počkat na potvrzení rezervace. Proto doporučujeme rovnou telefonovat. Pokud se budeme zrovna starat o pacienta, tak Vám co nejdříve zavoláme zpět.

Mohu objednávku terapie stornovat?

Případné změny nebo zrušení termínu jsou možné nejpozději 24 hodiny před dohodnutým termínem. Pokud tato lhůta nebude dodržena, bude nutné uhradit i propadlou terapii. Rezervovaný čas by mohl být věnován jinému klientovi. Z tohoto důvodu dochází v případně plateb za jednotlivé terapie k úhradě příští terapie již při objednávání na místě.