Vyšetření a terapie pánevního dna

Svaly pánevního dna jsou jednou z nejdůležitějších svalových struktur lidského těla. Jsou uloženy hluboko v našem těle v pánevní oblasti. Vlastní cítění aktivity těchto svalů je málo výrazné nebo vůbec žádné. A často si tak tyto svaly uvědomíme až ve chvíli, kdy začnou ochabovat a nepříjemně na sebe upozorní.

Speciálním vyhodnocením se rozumí palpační vyšetření pánevního dna přes pochvu (per vaginam) certifikovaným terapeutem. Jde o zhodnocení síly svalů pánevního dna při vyvolání maximální pomalé i rychlé kontrakce i schopnosti relaxace.

Rehabilitace těchto svalů je efektivní, neriziková terapie, která může významně redukovat obtíže způsobené dysfunkcí pánevního dna.

Na základě vyšetření je sestaven individuální léčebně-tréninkový plán i pro běžný denní režim a doporučena vhodná pomůcka, která pomůže lépe aktivovat a relaxovat svaly pánevního dna.

U všech výše popsaných obtíží by mělo být dříve vyloučena strukturální příčina.

Momentálně neprovádíme per vaginam. Ošetření pánevního dna lez pouze variantou per rectum.

Indikace

• Stresová inkontinence
  • Problémy s defekací
  • Funkční sterilita, neschopnost donosit plod
  • Stavy po porodu, gynekologických operacích
  • Pokles až výhřez orgánů malé pánve
  • Bolestivá či nepravidelná menstruace
  • Snížené prožitky až bolestivost při pohlavním styku, neschopnost dosáhnout orgasmu
  • Bolesti celých zad a kostrče, ale i migrénami nebo brnění rukou aj.
  • Diastáza břišních svalů
Objednat na terapii Cena terapie od: